بازی کلش آف کلنز

جامع ترین بازی Clash of Clans

بازی کلش آف کلنز

جامع ترین بازی Clash of Clans

بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز
جامع ترین بازی Clash of Clans
هر چه در توانمون باشه آموزش های در مورد بازی کلش آف کلنز قرار خواهیم گذاشت
به امید پیشرفت دوستان

آخرین نظرات
نویسندگان

  • ۰
  • ۰

 امنیت اکانت گوگل Gmail خود را بالا ببرید

با توجه به  اینکه برای ذخیره بازی در سیستم عامل اندروید، نیاز به استفاده از اکانت جیمیل می باشد، بالا بردن امنیت آن، به منزله حفظ کردن بازی می باشد. رایج بودن جیمیل و  ساخت ساده آن باعث شده تا بیشتر در معرض خطر باشد. هکرهای زیادی به فکر سوء استفاده از حساب های کاربران ایمیل گوگل هستند. برای بالا بردن امنیت جیمیل راه های زیر پیشنهاد می شود.


برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجه نمایید...

عدم اعتماد به هر نرم افزار و سایتی :

بد افزار هایی وجود دارد که  بر روی گوشی نصب می شود که باعث از دست رفتن اطلاعات اکانت جیمیل شده و بازی را دچار اختلال می کند که به زبان ساده تر باعث از دست رفتن اکانت می شود. این بد افزار هیچ گونه علایمی ندارد و به طور کاملا پنهان عمل می کند تغییراتی مانند تغییر پسورد جیمیل و اختلال در ورود به بازی  و مصرف منابع موجود و جم های شما در بازی می شود. این بد افزار از طریق برنامه هایی چون : دریافت جم رایگان که در بسیاری از وب سایت ها معرفی می شوند به موبایل کاربر وارد شده و اطلاعات وی را سرقت می کنند.

همچنین به هیچ وجه به سایت هایی که ادعا می کنند بازی را هک کرده اند اعتماد نکنید زیرا آنها با وعده اینکه می توانند جم های شما را زیاد کنند معمولا از شما جیمیل و پسورد می خواهند و طمع هک کردن بازی و بی نهایت کردن جم، باعث می شود به آنها اعتماد کنید. همیشه این جمله را به یاد داشته باشید :

هکی برای این بازی وجود ندارد!!!

کلمه رمز با عبارت ترکیبی و غیرقابل حدس :
بهترین روش برای امنیت بیشتر حساب کاربری استفاده از عبارت ترکیبی و غیر قابل حدس به عنوان رمز عبور است. از عباراتی استفاده کنید که هکرها نتوانند آن را به سادگی پیدا و از حسابتان سوءاستفاده کنند. به طور مثال از حروف کوچک و بزرگ و اعداد و نشانه ها در عبارت رمز استفاده کنید.

برای تغییر پسورد جیمیل به این آدرس بروید :

https://myaccount.google.com/security

دقت کنید که پس از تعویض پسورد، پسورد جدید را در گوشی یا دستگاهی که با آن بازی می کنید وارد کنید تا اکانت شما از حالت سینک خارج نشود.

ثبت اطلاعات ریکاوری :

ایمیل و شماره تلفن ریکاوری بهترین ابزار برای بازیابی پسورد هنگام فراموشی رمز است. برای ثبت این اطلاعات به صورت زیر اقدام کنید.

به این آدرس بروید : https://myaccount.google.com/security

استفاده از ویژگی تایید دو مرحله ای (two step verification) :

گوگل برای ارتقای سطح امنیتی ایمیل خود که بعدها در سایر ارائه دهندگان ایمیل نیز استفاده شد، دست به تغییراتی بزرگ و مهم زد.
یکی از این تغییرات ، افزودن امنیت دو مرحله ای گوگل بود. امنیت دو مرحله ای گوگل به منظور افزایش ضریب امنیت، امکانی را برای کاربران فراهم آورد که در آن حتی اگر شخصی بتواند رمز عبور ایمیل شما را بدست بیاورد، بازهم نتواند وارد ایمیل شما شود.
جدیدا گوگل این امکان را گسترش داده و روش های گوناگونی را به انتخاب کاربر برای تایید کد امنیتی، بوجود آورده است.

برای فعالسازی امنیت دومرحله ای (two-step verification)، ابتدا به این آدرس بروید و روی آیتم مشخص شده کلیک کنید : https://myaccount.google.com/security



پس از کلیک بر روی Setup تصویر بالا به شما نمایش داده خواهد شد.در این تصویر، تصاویری برای رساندن مفهوم امنیت دو مرحله ای قرار داده شده است.بر روی گزینه "Start Setup" کلیک نمایید.


در مرحله بعد شما باید مجددا رمز عبور خود را وارد نمایید تا به بخش بعدی بروید.


در بخش بعدی ،شماره تلفنی را که هنگام ثبت نام نوشته بودید به شما نمایش داده خواهد شد.یعنی گوگل رمز امنیتی را به این شماره ارسال می نماید.شما می توانید این شماره را تغییر دهید.در پایین صفحه تیتری با عنوان"چگونه کدهارا برای شما ارسال کنیم؟" وجود دارد که از شما می خواهد نحوه ی دریافت کد را مشخص نمایید.

یک شماره در دسترس وارد کنید تا کد تایید به آن ارسال شود.


حال بر روی گزینه ارسال کد (send code) کلیک نمایید تا کد برایتان ارسال شود.


در صفحه ی بعد کدی را که برای شما  فرستاده شد باید این کد را وارد مرورگر خود کنید و برروی تایید کلیک نمایید.

کد تایید را وارد کنید :


با زدن این تیک، گوگل به کامپیوتر شما اعتماد می کند. یعنی اگر از طریق این کامپیوتر بخواهید پسورد را عوض کنید، نیازی به تایید از طریق شماره تلفن نیست.


بعد از انجام درست موارد فوق قابلیت ورود دو مرحله اکانت شما فعال می گردد و با فعال سازی این مورد امنیت اکانت شما بیشتر از پیش خواهد شد همچنین از خطرات و حملات برخی بد افزار ها در امان خواهید بود.


  • ۹۴/۰۵/۳۰
  • محمد رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی